14 mei 2014

Europa? Dat zijn we zelf

Laten wij het negatieve gepraat over Europa wat ons van alles oplegt en verbiedt ombuigen in een Europa wat ons veiligheid en welvaart brengt. Een Europa wat sterk staat in de wereld van de toekomst. Een Europa waar wij trots op kunnen zijn. Want: Europa, dat zijn wij zelf!

Europa is van ons allemaal en wordt bestuurd door ons allemaal. Daarom mogen wij naar de stembus om het Europees parlement te kiezen. Dat moet geen opgave zijn maar een voorrecht. Het kiezen van je eigen bestuur. Vertegenwoordiging is natuurlijk ook herkenbaarheid van onze mensen in het Europees parlement. Nu Esther de Lange nationaal lijsttrekker is steunen wij onze noordelijke kandidaat Wim Eilering. Wim is geboren in Drenthe, hij heeft gestudeerd in Groningen en woont en werkt in Fryslân.
Een herkenbare en aanspreekbare eigen kandidaat die Europa dichtbij brengt en dichtbij houdt.

Laten wij daarom als Europeanen vooral gaan stemmen en stemmen op een herkenbare eigen kandidaat: Wim Eilering, nr. 10 van het CDA.

Bert Kuiper
Voorzitter CDA Fryslân