30 november 2017

Slim campagne voeren

Dirk: slim campagne voeren

Sinds een paar jaar voeren we gerichter campagne op onze doelgroep. Via de DIRK-app is te zien waar de meeste mensen uit onze doelgroep wonen en die app is ook te gebruiken door uw afdeling! Mail met dirk@cda.nl voor meer informatie.

Gemeenteraadsverkiezingen

De helft van Friesland (Leeuwarden, Waadhoeke en Súdwest-Fryslân) heeft de campagne achter de rug met mooie resultaten als afsluiting. Dit resultaat willen we doorzetten in de rest van Friesland. Daarom ben ik benieuwd of jullie zorgen hebben of tegen dingen aanlopen in de voorbereiding voor de campagne. Daarnaast ben ik benieuwd of er afdelingen zijn die graag met elkaar in contact willen komen om ideeën uit te wisselen. Dit kan rechtstreeks maar kan ook een gezamenlijke bijeenkomst zijn als dat gewenst is.

Ook het landelijke geeft van tijd tot tijd een speciale gemeenteraadsverkiezing nieuwsbrief uit met daarin allerlei handige tips en nieuwtjes.

Aanmelden hiervoor kan op: https://formulier.cda.nl/aanmeldengr18nieuwsbrief

Daarnaast zal het landelijke campagneteam nog informatie verschaffen over eventuele cursus/workshop voor social media en website. En adverteren op internet websites. Zodra dit concreter laat ik jullie meer weten.

Kijk voor meer tips: https://www.cda.nl/wij-zijn-er-om-te-helpen/

Websites

Sommigen afdelingen hebben een gedateerde website. Denk hier ook aan bij de campagne dat deze up to date en gevuld is. Ook is het mogelijk om een algemene (conform de landelijke huisstijl) te krijgen. Dit kan aan gevraagd worden bij het landelijke campagneteam.

Voor aanvragen van de website of meer informatie mail naar helpdesk@cda.nl

Voor alle andere campagne gerelateerde zaken mail of bel mij gerust:
Jos de Boer
Campagne@cda.frl

Springkussen

Sinds een jaar hebben we ook een eigen CDA Springkussen. Deze werkt er goed en valt goed op! Ook deze kunnen jullie reserveren via campagne@cda.frl (we moeten hem met elkaar delen dus het kan zijn dat de springkussen al bezet is op de gewenste data en dient zelf te worden opgehaald vanuit Leeuwarden).

Afmetingen: 6,5 x 5,2 x 5,1 m (LxBxH).